onsdag 5 maj 2010

Inspirerad!



HALLÅ I STUGORNA!!


Tog en tur på stan idag, blev så himla inspirerad och sugen - på ALLT! Såg superfina inredningsdetaljer såsom kuddar och lyktor - vill ha!

















Dessa fina kuddar och vaser finns i olika blå nyanser på  Hemtex.....


















...liksom dessa! Skulle passa såå bra hemma hos mig, lite marin känsla! Tycker om blått, har färgen både i köket och i vårt sovrum. Tog bilderna med mobilen därav taskig kvalité.
























En sådan här lykta vill jag köpa! Har faktiskt haft en exakt likadan till för en månad sedan då den for i golvet och gick sönder efter att katterna fått ett spel här hemma...suck.. Och titta på det härliga tyget i bakgrunden, gillar både det vita och det mönstrade! Allt från Hemtex.


Den gröna kudden heter Rose Cuschion och finns att köpa på Indiska, sååå söt! Skulle vara hur fin som helst i min vita soffa!!

Ja, inspirationen finns överallt i vardagen! Bara att gå till bilparkeringen och passera dessa......

















...gör mig på bra humör!!


Trevlig onsdag!

Kramizar aka

2 kommentarer:

  1. Fina, urläckra grejer.....jag håller mig ifrån städer och köpcentra just nu....känner ett uppdämt köpfrosseri och egentligen behöver jag ingenting, men.......den där kudden från Indiska är hur läcker som helst ju!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. De marina kuddarna gillar jag jättemycket..undrar om de månne har sådana i Hemtex här oxå. Värt att kolla upp! Vad synd att katterna förstörde din fina lykta, jag röstar för att du ska köpa en ny ;). /Annie

    SvaraRadera