torsdag 27 maj 2010

Fint ute


Bild från hemnet.se


Nyss hemkommen från jobbet! Så snart jag körde in på uppfarten blev jag påmind om min vildvuxna trädgård, hua!! Är riktigt sugen på att shoppa loss lite sommarväxter och att sticka näsan i rabatten. Det blir ju så mysigt med sommarfräscha blommor i urnorna på altanen - hemtrevligt.



En sådan här fin urna från Horto Décor står högt på önskelistan, såå fin!




Jag skulle vilja att en traktor kom i morgon dag och förverkligade alla tankar jag har i mitt huvud.




Jag vill ordna med sköna gångar som gör det lätt att klippa gräs och som samtidigt ger ett prydligt intryck.




Önskar mig fina former som är estetiskt tilltalande, gah så fint... och checka in bänken!!




Vill ha ordning och reda överallt, var sak på sin plats, ingen liten hörna är för liten för att inte ta hänsyn till.




Behöver göra trappor på olika ställen.




Funderar på en sådan här gång ovan slingrandes ned mot sjön.




Visst ger bilderna inspiration och VILL HA-känsla?? Finns här.


Nu - studentförberedelser!

2 kommentarer:

  1. När jag såg bilden på vita huset med röda dynorna tänkte jag, nej va snyggt, har du grejat så!!!!
    Men det var från idébanken - gott nog! Jättehärliga bilder och fina stenarbeten!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Tack för den snälla kommentaren hos mig :) Det känns lite bättre nu efter en kväll på bygget. Vi har nästan hunnit i kapp tidsschemat och i morgon börjar de fylla med grus och jord runt huset så redan i morgon kväll borde man se lite bättre hur det kommer att se ut runt huset. Dina bilder passade verkligen bra i kväll. Speciellt den tredje bilden gav mig en bra idé om hur vi kan lösa situationen mellan huset o garaget :). Så den bilden copy pastar jag ;). Ha en skön kväll! Kram/Annie

    SvaraRadera