tisdag 27 april 2010

Busy tuesday!!














Åh vad roligt, jag har fått mina första kommentarer här på bloggen! Tack snälla ni, det värmde!!

Vaknade ordentligt trött eftersom jag ägnade gårdagskvällen med att försöka få ordning på bloggen. Vet inte om jag eller katten var mest panik-stressad den arla morgontimmen. Försökte febrilt få ordning på håret (bad hairday) samtidigt som missen slog personbästa i att gå in och ut ur huset - adhd?? Men hur lätt är det att vara arg på en sådan här goding??



Varit på utbildning hela dagen med rollspel på agendan, tjoho vad kul - NOT! Känner mig helt slut och skulle helst vilja slänga mig i en sådan här dagbädd från Coastal living!



Så läckert med den turkosa färgen! Önskedröm, skulle bara behöva ett tak på verandan också. Det närmaste jag kan komma är den hammock jag tyvärr nyss sålt *host* hjääälp, har jag gjort bort mig!? Hoppas inte mannen i huset läser detta, han har höjt på ögonbrynet över beslutet både en och annan gång och jag VÄGRAR att låta honom tänka att beslutet var överilat *blink*.



Trevlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du hittade till mig så att jag hittade till dig. Vilken underbar utsikt ni har från huset!! Helt underbart !!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Busy tuesday... jag som trodde alla dina dagar var busy;)

    SvaraRadera